جمع‌آوری ۲۰ معتاد متجاهر در اجرای طرح «آرامش در شهر» در هندیجان

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 19:28
اهواز ـ فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان از جمع‌آوری ۲۰ معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح «آرامش در شهر» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج سودانی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تجمع معتادان متجاهر در منازل مختلف و مصرف مواد مخدر که موجب ایجاد مزاحمت و نارضایتی ساکنان برخی محلات شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس پس از اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل‌های مورد نظر، موفق شدند ۲۰ نفر از معتادان متجاهر را دستگیر و جمع‌آوری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان تصریح کرد: افراد دستگیر شده پس از تکمیل اقدامات قانونی و هماهنگی‌های قضائی، برای طی مراحل درمان و بازتوانی به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

سرهنگ سودانی با تأکید بر ادامه اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی بیان کرد: پلیس با جدیت نسبت به ساماندهی معتادان متجاهر و رسیدگی به دغدغه‌های مردمی عمل خواهد کرد و از شهروندان می‌خواهد موارد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.