استقرار تیم خونگیری در کنگاور

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 18:29
کرمانشاه - مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از استقرار تیم خونگیری در شهرستان کنگاور خبر داد و از مردم خواست با اهدای خون، در تأمین نیاز بیماران مشارکت کنند.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم سیار انتقال خون روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه در شهرستان کنگاور مستقر می‌شود تا امکان اهدای خون برای شهروندان این شهرستان فراهم شود.

وی افزود: این پایگاه در ساختمان انتقال خون کنگاور واقع در جنب بیمارستان شهید چمران فعالیت خواهد داشت و از مردم نوع‌دوست و نیکوکار دعوت می‌شود در این اقدام انسان‌دوستانه مشارکت کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت تأمین ذخایر خونی برای بیماران، تصریح کرد: اهدای خون اقدامی حیاتی و نجات‌بخش است که می‌تواند امید و زندگی را به بیماران نیازمند بازگرداند.

میرزاده خاطرنشان کرد: همراه داشتن کارت شناسایی برای مراجعه‌کنندگان ضروری است و فرآیند پذیرش و خونگیری در چارچوب استانداردهای بهداشتی انجام خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: مشارکت مردم در اهدای خون، نقش مهمی در پایداری ذخایر خونی استان و تأمین نیاز مراکز درمانی دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.