زمینه صادرات ماهیان سردابی در لرستان فراهم شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 17:53
خرم‌آباد - مدیرکل شیلات لرستان، گفت: زمینه صادرات ماهیان سردابی در این استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیارش بیرانوند عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای سیاست‌های توسعه صادرات غیرنفتی و حمایت از تولیدکنندگان در شرایط اقتصادی جاری، بستر صادراتی برای ماهیان سردابی استان ایجاد شد.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، یک هلدینگ معتبر در حوزه فراوری و بسته‌بندی محصولات شیلاتی، آمادگی خود را برای خرید مستقیم و صادرات ماهی قزل‌آلا و سالمون لرستان اعلام کرده است.

مدیرکل شیلات لرستان، افزود: این طرح که با نظارت مستقیم اداره کل شیلات و همکاری اتحادیه ماهیان سردابی اجرا می‌شود، شامل خرید ماهی در اوزان مختلف از ۳۰۰ گرم تا بالای ۲.۵ کیلوگرم است.

بیرانوند، بیان داشت: رعایت استانداردهای رنگ‌بندی برای ماهیان سالمون و انجام عملیات تخصصی صید از شاخصه‌های مهم این همکاری صادراتی عنوان شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.