نجاتیان: پرستاران همچنان در آماده‌باش کامل هستند

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 17:25
رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به حفظ آماده‌باش نیروی انسانی پرستاری در شرایط جنگی گفت: تلاش می‌کنیم با رفع بحران، شرایط به حالت عادی بازگردد.

احمد نجاتیان رئیس سازمان نظام پرستاری در گفتگو با مهر، با اشاره به وضعیت نیروی انسانی در شرایط جنگی اظهار داشت: ما همچنان در حوزه آماده‌باش نیروی انسانی پرستاری هستیم و تلاش می‌کنیم که انشاءالله شرایط جنگی برطرف شود.

وی افزود: برنامه دوم ما رسیدگی به موضوعات معیشتی همکاران پرستار است. متأسفانه میزان افزایش‌هایی که برای پرستاران اتفاق افتاد، مطابق با نرخ معیشت و تورم نبوده و تفاوت‌های بین گروه‌های مختلف در نظام سلامت از لحاظ حقوق و دستمزد وجود دارد که در حال پیگیری و انجام آن هستیم.

نجاتیان با تأکید بر ضرورت جبران کمبود نیرو تصریح کرد: انشاءالله بتوانیم جذب بیشتری از نیرو داشته باشیم تا کمبود پرستار را برای مواقع بحران جبران کنیم.

رئیس سازمان نظام پرستاری درباره وضعیت اعمال جراحی گفت: اگرچه اعمال جراحی غیرضروری مجدداً فعال شده است، اما همچنان آمادگی در حوزه نظام سلامت حفظ شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.