پرداخت ۶.۵ همت از مطالبات بخش درمان

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 17:25
سازمان تأمین اجتماعی در ادامه فرایند تسویه مطالبات، حدود ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان‌ از مطالبات بخش درمان و بیمه تکمیلی بازنشستگان را پرداخت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در ادامه فرایند پرداخت مطالبات از سوی سازمان، بخش‌ دیگری از مطالبات مربوط به اسناد رسیدگی شده مراکز درمانی بخش خصوصی طرف قرارداد در سطح کشور، داروخانه‌ها، مراکز دیالیز و مطالبات شرکت بیمه‌گر تکمیلی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تسویه شد.

سازمان تأمین اجتماعی در شرایط خاص کشور و با هدف حمایت از ارائه‌دهندگان خدمات درمانی و پایداری ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان، روند پرداخت مستمر مطالبات مراکز طرف قرارداد را در دستور کار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.