هواشناسی: اصفهان گرم‌تر می‌شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 14:56
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از افزایش یک تا ۲ درجه‌ای میانگین دمای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.

نوید حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش یک تا ۲ درجه‌ای میانگین دمای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو، اظهار کرد: بیشینه دمای کلانشهر اصفهان (مرکز استان) در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۲ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن در خنک‌ترین ساعات بامداد چهارشنبه به ۱۵ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی ادامه داد: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۷ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای یک درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: از بعد از ظهر امروز تا پایان هفته، درساعات بعداز ظهرگاهی افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق در مناطق شمال و شمال غرب استان وجود دارد.

حاجی بابایی اضافه کرد: در بیشتر مناطق استان نیز وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در برخی مناطق گرد و غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.