مراتع پناهگاه کاوه‌ده فیروزکوه از دام‌های غیرمجاز تخلیه شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 14:17
فیروزکوه- رئیس اداره حفاظت محیط زیست فیروزکوه از اجرای دو طرح زیست‌محیطی شامل خروج دام‌های غیرمجاز از مراتع پناهگاه حیات‌وحش کاوه‌ده و پاکسازی ورودی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد فیروزنیا،ظهر سه‌شنبه، در جمع خبرنگاران، از اجرای دو طرح زیست‌محیطی شامل خروج دام‌های غیرمجاز از مراتع پناهگاه حیات‌وحش کاوه‌ده و پاکسازی ورودی این شهر خبر داد.

فیروزنیا اظهار کرد: دام‌هایی که بدون توجه به تاریخ پروانه چرا وارد منطقه پناهگاه حیات‌وحش کاوه‌ده شده بودند، از مراتع این منطقه خارج شدند.

وی افزود: این اقدام با هدف جلوگیری از تخریب مراتع و پیشگیری از شیوع بیماری‌های مشترک بین حیات‌وحش و دام‌های اهلی صورت گرفته است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه همچنین از اجرای طرح پاکسازی ورودی این شهر خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های مردم‌نهاد و نیروهای مردمی و با هدف صیانت از طبیعت، بهبود منظر شهری و ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری زیست‌محیطی انجام شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.