رکنا اقتصادی: طرح انتقال سهمیه سوخت از کارت سوخت به کارت بانکی که سالهاست در قالب مصوبات مختلف مطرح شده، بار دیگر در دستور کار دولت و مجلس قرار گرفته است؛ موضوعی که به گفته مسئولان صنف جایگاهداران میتواند با هدفمندتر کردن توزیع یارانه سوخت، به نفع مردم و نظام توزیع سوخت کشور تمام شود.
به گزارش رکنا، رضا نواز با بیان اینکه انتقال سهمیه از کارت سوخت به کارت بانکی چند بار مصوب شده است، اظهار کرد: این طرح مصوبات مختلفی در هیات وزیران و قانون بودجه دارد.
وی افزود: امسال هم مجلس، دولت را مکلف کرده که آن را انجام دهد.
سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت در یک گفتوگو تصریح کرد: طرحهایی از قبل به صورت آزمایشی وجود داشته که تست شده است و در حال حاضر هم میشود روی برخی طرحها کار کرد که این مهم در دست انجام است.
وی در پایان گفت: امیدواریم وزارت اقتصاد و وزارت نفت دست به دست هم بدهند تا این قانونی که الزام است اجرایی شود تا نفعش به مردم برسد و بتواند به توزیع دقیق و هدفمند یارانه سوخت در کشور کمک کند.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.