مسئله بیماران خاص و صعب العلاج اولویت اصلی وزارت بهداشت است

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:18
سجاد رضوی بیان کرد: بیماران بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، مسئله اصلی ما و اولویت اصلی وزارت بهداشت است.

مسئله بیماران خاص و صعب العلاج اولویت اصلی وزارت بهداشت است

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما، سجاد رضوی معاون درمان وزارت بهداشت در نشست خبری سازمان بیمه سلامت بیان کرد: مسئله‌ای بیماران خاص و صعب العلاج اولویت اصلی ما است. نگران بیمارانی هستیم که هزینه‌ها درمان برای آن‌ها سنگین است.

وی گفت: دارو‌ها برای خود پروتکل دارند، در زمینه پیشگیری هم باید به صورت جدی کار کنیم تا بتوانیم برخی بیماری‌ها را کاهش دهیم. 

رضوی افزود: ما باید در حوزه مالی بیماران را کمک کنیم و راهکار اصلی بیمه است. باید سازماندهی داشته باشیم و از طریق سازمان‌های بیمه‌ای بتوانیم بیماران را حمایت کنیم و سازمان‌های بیمه‌ای باید در میدان باشند. 

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: کمبود دارویی در این گروه‌ها مردم را به زحمت می‌اندازد و به عنوان معاون درمان با تمام وجود بیماران را درک می‌کنیم.امیدواریم با توجه به مشکلاتی که وجود دارد بتوانیم، با تمام وجود در جهت تسهیل امور این بیماران گام برداریم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.