قدردانی وزیر بهداشت نیجر از خدمات مرکز درمانی هلال‌احمر

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:18
وزیر بهداشت و درمان نیجر در بازدید از مرکز درمانی هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در نیامی، پایتخت این کشور، از خدمات و کیفیت درمان این مرکز قدردانی کرد.

قدردانی وزیر بهداشت نیجر از خدمات مرکز درمانی هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  سرهنگ گاربا حکیمی، وزیر بهداشت و درمان نیجر، در بازدید از مرکز درمانی هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در نیامی، پایتخت این کشور، از خدمات و کیفیت درمان این مرکز قدردانی کرد.

در این بازدید که به مناسبت روز جهانی هلال‌احمر و صلیب سرخ انجام شد، علی تیزتک، سفیر ایران در نیجر، وزیر نیجری را همراهی کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران نیجری، بر توسعه همکاری‌های دو جانبه بالاخص در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد.

این بازدید در بخش‌های خبری تلویزیون نیجر بازتاب داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.