معاون آموزشی وزارت علوم: به دنبال حضوری شدن کلاس‌های درس و امتحانات هستیم

فرارو سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 09:05
معاون آموزشی وزارت علوم تأکید کرد: وزارت علوم دنبال بازگشت به روند عادی آموزش حضوری در دانشگاه‌هاست، مگر آنکه شرایط خاص، تصمیمات دیگری را ایجاب کند.

دکتر ابوالفضل واحدی،  معاون آموزشی وزارت علوم، با بیان اینکه بیش از یک ماه تا پایان کلاس‌های دانشگاه‌ها باقی مانده است، گفت: وزارت علوم به دنبال برگزاری حضوری کلاس‌ها و امتحانات پایان‌ترم دانشجویان است.

به گزارش ایسنا، واحدی،  ضمن بیان این مطلب با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری کلاس‌ها و امتحانات دانشگاه‌ها گفت: بیش از یک ماه تا پایان کلاس‌ها باقی مانده و در صورت فراهم شدن شرایط عادی، برنامه وزارت علوم بر حضوری شدن کلاس‌های درس خواهد بود.

وی افزود: در صورت مهیا بودن شرایط، امتحانات پایان‌ترم دانشجویان نیز به‌صورت حضوری برگزار می‌شود و دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی‌های خود را بر همین اساس انجام داده‌اند.

معاون آموزشی وزارت علوم همچنین درباره برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی اظهار کرد: برنامه‌ریزی جلسات دفاع پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری بر مبنای برگزاری حضوری انجام می‌شود، اما معاونت‌های آموزشی دانشگاه‌ها می‌توانند در شرایط ویژه مجوز برگزاری مجازی این جلسات را صادر کنند.

واحدی تأکید کرد: وزارت علوم دنبال بازگشت به روند عادی آموزش حضوری در دانشگاه‌هاست، مگر آنکه شرایط خاص، تصمیمات دیگری را ایجاب کند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.