امتحانات خردادماه مدارس استان یزد حضوری برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 23:18
یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، از برگزاری حضوری امتحانات خردادماه در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل دهستانی، با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات خردادماه در مدارس استان اعلام کرد: تمامی امتحانات داخلی خردادماه در مدارس استان یزد به‌صورت کامل و حضوری برگزار خواهد شد.

دهستانی افزود: بر اساس پیشنهاد اداره‌کل آموزش و پرورش و پس از طرح موضوع در شورای تأمین استان، مقرر شد امتحانات پایه‌های هفتم، هشتم و نهم (دوره اول متوسطه) و همچنین دروس غیرنهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم (دوره دوم متوسطه) از تاریخ نهم خردادماه آغاز شده و به‌صورت حضوری برگزار شود.

معاون استاندار یزد با اشاره به نحوه برنامه‌ریزی برای برگزاری امتحانات گفت: زمان برگزاری آزمون‌ها پس از پایان دوره آموزش رسمی مدارس تعیین شده و برای رعایت فاصله‌گذاری و کاهش تراکم دانش‌آموزان، برگزاری امتحانات هر پایه تحصیلی در بازه‌های زمانی جداگانه پیش‌بینی شده است.

وی همچنین درباره مدارس دارای آزمون ورودی اظهار داشت: مدارسی که شرایط لازم برای برگزاری آزمون ورودی را داشته باشند، می‌توانند این آزمون را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حداکثر ظرف دو ساعت برگزار کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.