دستگیری ۴ حفار غیرمجاز در قروه

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 22:05
قروه ـ فرمانده انتظامی شهرستان قروه از شناسایی و دستگیری چهار نفر حفار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از متهمان یک دستگاه فلزیاب و ادوات حفاری کشف و ضبط شد.

سرهنگ واحد مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قروه با اشراف اطلاعاتی، منزلی را که تعدادی افراد در آن مشغول حفاری غیرمجاز با هدف استخراج گنج بودند، شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی، در عملیاتی ضربتی از محل مورد نظر بازرسی کردند که در نتیجه آن یک دستگاه فلزیاب و ادوات حفاری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه با بیان اینکه در این عملیات چهار متهم دستگیر شدند، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ مظفری بر برخورد قاطع پلیس با حفاری‌های غیرمجاز و سودجویانی که اقدام به تخریب آثار و محوطه‌های تاریخی می‌کنند تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.