اطلاعیه خاموشی با برنامه برق در شهرستانهای گچساران، بهمئی و چرام

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 20:41
یاسوج-روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای از خاموشی با برنامه برق فردا ‌دوشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه به منظور انجام تعمیرات پیشگیرانه، اصلاح و بهسازی شبکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای از قطعی برق فردا ‌سه شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه به منظور انجام تعمیرات پیشگیرانه، اصلاح و بهسازی شبکه خبر داد.

گچساران

روستاهای ده بزرگ و ده برجاز ساعت ۰۸:۱۰ لغایت ۱۱:۱۰

کارکنان ۲۱ جنوبی و بخشی از بلوار اندیشه از ساعت ۰۸:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰

بهمئی

حوزه رود تلخ ممبی ۰۸:۰۰ لغایت ۱۱:۰۰

چرام

القچین علیا-چشمه زعفران-شهرک صنعتی بردیان-بردیان از ساعت ۱۶:۱۰ لغایت ۱۸:۱۰

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.