رایزنی مقامات پاکستان و آمریکا درباره دستیابی به صلح میان تهران-واشنگتن

اقتصادنیوز دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 17:51
اقتصادنیوز: وزیر خارجه پاکستان امروز با سفیر آمریکا درباره مذاکرات بین تهران و واشنگتن رایزنی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، "ناتالی ای. بیکر" سفیر دولت تروریستی آمریکا در اسلام‌آباد امروز دوشنبه با «محمد اسحاق دار» معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد تا در مورد وضعیت در حال تحول منطقه‌ای گفتگو کنند.

وزیر امور خارجه پاکستان بر نقش این کشور در تسهیل ارتباط بین ایالات متحده و ایران تأکید و ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های دیپلماتیک مداوم به صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن کمک کند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.