لزوم تقویت زیرساخت‌های مخابراتی در شهرستان شادگان

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 13:46
اهواز ـ سرپرست فرمانداری شادگان گفت: در حوزه مخابرات این شهرستان نیازمند برخی تجهیزات و بروزرسانی سیستم‌های خدمات تلفنی و اینترنتی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حبیب عفری ظهر امروز دوشنبه در جریان دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان بر لزوم تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در شهر و روستاها در راستای بهبود زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی شهرستان شادگان تأکید کرد.

وی افزود: تقویت زیرساخت‌های مخابراتی و توسعه خدمات ارتباطی در مناطق شهری و روستاهای شهرستان شادگان به دلیل ضعف آنتن‌دهی، اختلال در اینترنت و مشکلات ارتباطی مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شادگان بر لزوم ارتقای خدمات در حوزه مخابرات بویژه آنتن دهی تلفن همراه تاکید کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در سطح شهر و روستاهای شهرستان شادگان در اولویت قرار گیرد.

عفری در پایان با اشاره به مشکلات زیرساختی در حوزه مخابراتی شهرستان شادگان گفت: تقویت شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی در مناطق روستایی و شهری این شهرستان از شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.