گاز برخی مناطق اصفهان و شهرضا سه‌شنبه قطع می‌شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 11:45
اصفهان - شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد جریان گاز طبیعی در برخی مناطق شهر اصفهان و شهرضا روز سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به‌منظور انجام تعمیرات دوره‌ای و ایمن‌سازی شبکه گازرسانی، جریان گاز در برخی مناطق شهر اصفهان و شهرضا روز سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۶ موقتاً قطع می‌شود.

در این اطلاعیه از مشترکان ساکن در مناطق اعلام‌شده خواسته شده است ضمن رعایت نکات ایمنی، در زمان قطعی گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.

همچنین شرکت گاز استان اصفهان از شهروندان درخواست کرده است پس از وصل مجدد گاز، شیر وسایل گازسوز را بررسی کرده و از باز بودن مسیر تهویه و ایمنی تجهیزات اطمینان حاصل کنند.

بر اساس اعلام شرکت گاز، انجام این عملیات با هدف پایداری شبکه و ارتقای ایمنی خطوط انتقال و توزیع گاز در منطقه انجام می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.