موضع ایران درباره احتمال حمله مجدد آمریکا/ بقایی: هر وقت لازم باشد می‌جنگیم و هر وقت تشخیص دهیم از روند دیپلماتیک استفاده می‌کنیم

اقتصادنیوز دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 11:20
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران نشان داده که در پیگیری حقوق حقه خود جدی است و با حسن نیت در روندهای دیپلماتیک شرکت می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اسماعیل بقائی درباره آینده مذاکرات ایران و آمریکا و احتمال حمله آمریکا گفت: ما هر وقت لازم باشد می‌جنگیم و هر وقت تشخیص دهیم، برای تحقق منافع از روند دیپلماتیک استفاده می‌کنیم. روند دیپلماتیک قواعد خاص خودش را دارد. ایران نشان داده که در پیگیری حقوق حقه خود جدی است و با حسن نیت در روندهای دیپلماتیک شرکت می‌کند. طرف مقابل باید خودش را ثابت کند که جدی است، و تاکنون رفوزه شده است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.