عاملان قتل جوان ۲۳ ساله اراکی در کمتر از ۴ ساعت دستگیر شدند

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 11:07
اراک- فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری عاملان قتل جوان ۲۳ ساله اراکی در کمتر از ۴ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی عزیزیان اظهار کرد: نیمه شب گذشته و در پی وقوع یک فقره درگیری بین چند جوان در یکی از محله‌های شهر اراک، منجر به قتل جوانی ۲۳ ساله شد.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۶ با انجام اقدامات گسترده فنی، اطلاعاتی و میدانی، موفق شدند در کمتر از ۴ ساعت دو عامل اصلی این جنایت را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: متهمان پس از ارتکاب جرم قصد فرار داشتند که با هوشیاری و اقدام به‌موقع مأموران در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی درباره علل و انگیزه وقوع درگیری و جزئیات پرونده همچنان از متهمان ادامه دارد، تأکید کرد: پلیس با هرگونه رفتار خشونت‌آمیز و اقدام مجرمانه، به‌صورت قاطع و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.