۲۰ هزار استاد دانشگاه آزاد در صف دریافت اینترنت

عصر ایران دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 11:01
استادان و دانشجویان اکنون می‌توانند در محیط واحدهای دانشگاهی مستقر شوند و از طریق همان واحد به اینترنت متصل شوند. برای ۲۰ هزار عضو هیئت علمی دانشگاه نیز درخواست‌هایی ارائه شده و منتظر پاسخ نهایی هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد از پیگیری جدی به منظور تأمین اینترنت برای ۲۰ هزار نفر از اعضای هیئت علمی خبر داد و گفت: امیدواریم شرایط به‌گونه‌ای پیش برود که همه استادان و دانشجویان رضایت داشته باشند.

بیژن رنجبر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت دسترسی استادان و دانشجویان به اینترنت در واحدهای دانشگاهی اظهار کرد: در حال حاضر در ۲۴۵۰ واحد دانشگاهی، مجوزهای مربوط به آی‌پی‌ها دریافت شده است و امکانات لازم برای اتصال به اینترنت فراهم شده تا استادان و دانشجویان بتوانند در واحدهای دانشگاهی از این خدمات استفاده کنند.

پیگیری تأمین اینترنت برای اعضای هیئت علمی

وی افزود: استادان و دانشجویان اکنون می‌توانند در محیط واحدهای دانشگاهی مستقر شوند و از طریق همان واحد به اینترنت متصل شوند. برای ۲۰ هزار عضو هیئت علمی دانشگاه نیز درخواست‌هایی ارائه شده و منتظر پاسخ نهایی هستیم.

وی گفت: این اقدامات انجام شده و امیدواریم شرایط به‌گونه‌ای پیش برود که همه استادان و دانشجویان رضایت داشته باشند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.