کاهش محسوس دما در استان یزد پس از سپری شدن روزهای گرم در میانه بهار

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 13:29
یزد - بر اساس اعلام هواشناسی استان یزد، از بعدازظهر شنبه تا یکشنبه موقتاً کاهش به‌نسبت محسوس دما و از دوشنبه به تدریج افزایش دما رخ خواهد داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد که در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با عبور موج جوی و مهیا بودن شرایط ناپایداری، گاهی وزش باد به‌نسبت شدید بعضاً شدید با گردوخاک، تندباد لحظه‌ای، وقوع رگبار پراکنده باران ورود گردوغبار از مناطق مجاور به استان پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر شنبه تا یکشنبه موقتاً کاهش به‌نسبت محسوس دما و از دوشنبه به تدریج افزایش دما رخ خواهد داد.

برای روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی به نسبت پایدار و گاهی افزایش سرعت باد مورد انتظار است.

از بعدازظهر سه‌شنبه مجدداً وزش باد به‌نسبت شدید با احتمال گردوخاک و رگبار پراکنده دوراز انتظار نیست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.