هشدار سازمان خصوصی‌سازی به سوء استفاده از سهام عدالت

پارسینه شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 12:31
سازمان خصوصی‌سازی در پی اظهارات اخیر برخی افراد در خصوص واگذاری سهام عدالت به جاماندگان، به منظور تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا از سازمان خصوصی‌سازی، در پی اظهارات اخیر برخی افراد در خصوص واگذاری سهام عدالت به جاماندگان؛ تبلیغات و پیامک‌های جعلی با موضوع ثبت نام جاماندگان سهام عدالت از سوی افراد سودجو منتشر شده است که در این خصوص موارد زیر را به اطلاع عموم می‌رساند:

در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای واگذاری سهام عدالت به جاماندگان یا افرادی که قبلاً به هر دلیل از سهام عدالت برخوردار نشده‌اند، وجود ندارد. هرگونه تصمیم برای واگذاری سهام به اقشار خاصی از مردم مستلزم تصمیم‌گیری و تصویب قانون است که تاکنون در این زمینه هیچ تصمیمی اتخاذ و ابلاغ نشده است.

سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: انتظار می‌رود اشخاص از اظهارات غیرمسئولانه که موجب گمراهی اقشار آسیب‌پذیر و نیز دستمایه سوء استفاده افراد فرصت‌طلب و سودجو می‌شود، خودداری کنند. از شهروندان هم درخواست می‌شود از هر گونه باز کردن لینک اخبار و تبلیغات مربوط به ثبت نام سهام عدالت اکیداً خودداری کنند.

بدیهی است مردم اخبار درست مربوط به واگذاری سهام عدالت را فقط از طریق مراجع ذی‌صلاح و رسمی از جمله پایگاه اینترنتی سازمان خصوصی‌سازی به نشانی WWW.IPO.IR پیگیری کنند.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.