پویش شاهنامه‌خوانی «چو ایران نباشد، تنِ من مباد» برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 11:14
پویش شاهنامه‌خوانی «چو ایران نباشد، تنِ من مباد» به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این پویش که در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور برگزار می‌شود، اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور بر اساس داستان‌های حماسی شاهنامه فردوسی به اجرای نقالی می‌پردازند.

اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور می‌توانند برای انتشار آن در فضای مجازی، فیلم‌های ضبط شده را به کانال کتابخانه‌های عمومی هر استان ارسال کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند از روز ۱۹ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵، فیلم‌های ضبط شده از اجرای نقالی خود را همراه با مشخصات فردی، به کانال کتابخانه‌های عمومی هر استان در پیام‌رسان «بله» ارسال کنند تا پس از ارزیابی اولیه، در کانال رسمی کتابخانه‌های عمومی استان و شبکه مجازی کتابخوانان منتشر شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.