مسعود عبدی: من هم یک سرباز هستم و باید برای این مملکت بجنگم

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 11:07
خرم‌آباد - مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد، تأکید کرد: من هم یک سرباز هستم و باید برای این مملکت بجنگم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود عبدی در سخنانی با اشاره به حمله متجاوزانه آمریکایی - صهیونیستی به مدرسه «میناب»، اظهار داشت: در کجای دنیا به فجیع‌ترین شکل ممکن دانش‌آموزان یک کشور را با بمب می‌کشند؟

دشمن می‌خواهد به منابع ایران برسد

وی گفت: ۱۶۸ کودک به شهادت رسید؛ ولی بدتر این است که یک‌کلام به آن اشاره نمی‌کنند.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کارآفرین مثل کسی که پای لانچر است به یک اندازه برای ایران تلاش می‌کند، گفت: دشمن ایران روی اقتصاد ایران متمرکز شده است.

وی با طرح این سؤال که «کمک در راه است» یعنی بمباران؟ در خود آمریکا این را جنایت می‌دانند، برگشت به عصر حجر، تنگه ترامپ، تمدن کشورتان را از بین می‌برم، کمک است؟ افزود: دو کشور کنار ایران تسلیم آمریکا شدند چه اتفاقی برای آنها رخ داد؟

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه دامنه قلعه فلک‌الافلاک را بمباران کردند، مدرسه و بیمارستان را زدند، چرا چون می‌خواهند به منابع ایران برسند، عنوان کرد: دشمن تصور می‌کرد رهبران کشور مقابلش ایستاده‌اند؛ ولی این مردم بودند که مقابل او هستند.

اینجا بزنگاه تاریخی است، نیاز به لکنت‌زبان ندارد

عبدی با تأکید بر اینکه برخی‌ها در مورد نخود در آبگوشت حرف می‌زدند؛ اما هنوز در مورد جنایت مدرسه میناب صحبت نکرده‌اند، ادامه داد: نتانیاهو به کودک‌کشی افتخار می‌کند.

وی بیان داشت: اینجا بزنگاه تاریخی است، نیاز به لکنت‌زبان ندارد و باید موضعت را مشخص کنی، من هم در فضای اقتصادی درد و دل دارم؛ ولی هیچ‌وقت آن را به‌پای یک کشور نمی‌نویسم.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه همتباران ما در مقابل آن هلی‌کوپتر چه کردند؟ آن دختربچه کنار پدرش فهمید که به حریم ما تجاوز شده است، کاش برخی‌ها به‌اندازه آن دختربچه وطن‌پرست بودند، افزود: دو کارخانه ما در قم مورد اصابت قرار گرفت؛ اما وقتی جوانان ما از بین رفتند من باید دنبال خسارت باشم؟

من هم یک سرباز هستم و باید برای این مملکت بجنگم

وی گفت: در جنگ ۱۲ روزه در کانال شخصی‌ام نوشتم تکلیفم با خودم مشخص است؛ چون مورد تجاوز دشمن قرار گرفتیم، من هم یک سرباز هستم که باید برای این مملکت بجنگم.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد، تصریح کرد: ۳۰ میلیون جان فدا داریم و در هیچ کجای جهان چنین چیزی پیدا نمی‌کنید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.