بازگشت کاپیتان محبوب به پرسپولیس | اوسمار درخواست داد

همشهری آنلاین شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 10:49
کاپیتان پیشین پرسپولیس که سابقه دستیاری با سرمربی فعلی برزیلی را دارد بار دیگر در مسیر بازگشت به رختکن این تیم قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین تعلیق رقابت های لیگ برتر فوتبال در فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ باعث شد تا بار دیگر پروژه بازگشت سیدجلال حسینی به جمع مربیان پرسپولیس به عنوان دستیار اوسمار ویه را مطرح شود.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که تصمیمات بزرگی برای تغییرات اساسی در لیست بازیکنان این تیم در نظر گرفته است تصمیم دارد مدیریت رختکن را به یکی از مربیان داخلی بسپارد که بازیکنان هم با او رابطه خوبی دارند.

سیدجلال حسینی نزدیک ترین گزینه اوسمار برای جهت دهی به رختکن است تا ضمن حفظ شرایط تیمی ، تمرکز آنها را به زمان بازگرداند که پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی بود.

قرار است با ورود سیدجلال به کادرفنی فصل آینده سرخ ها یکی از دستیاران پرسپولیس تغییر کرده و او با اختیار بیشتری امور فنی و مدیریتی رختکن را بر عهده خواهد داشت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.