کشف ۲۲ تن ایزوگام قاچاق در نیمروز

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 10:11
زاهدان - جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۲ تن ایزوگام قاچاق در شهرستان نیمروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا دلیری صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران ایست بازرسی سفید آبه شهرستان نیمروز حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی کشنده مشوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پلیس در بازرسی به عمل آمده از این خودرو مقدار ۲۲ تن ایزوگام قاچاق را کشف که ارزش ریالی این محموله طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورده شده است.

وی تصریح کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.