بازگشت ستاره به صحنه تئاتر | نمایشی با کارگردانی و بازیگری نوید محمدزاده با همکاری فرشته حسینی

اقتصادنیوز شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 00:39
اقتصادنیوز: نوید محمدزاده در دومین تجربه کارگردانی‌اش در تئاتر، بزودی نمایش «پرنده‌ی سیاه» را به صحنه می‌برد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نوید محمدزاده، بازیگر تئاتر و سینما، از ۳۰ اردیبهشت ماه قرار است نمایش «پرنده‌ی سیاه» را در «پردیس تئاتر و موسیقی دکُر» روی صحنه ببرد.

نمایشنامه «پرنده‌ی سیاه» نوشته دیوید هریر است که توسط پوریا سیدی و مریم حسینی ترجمه شده است.

نوید محمدزاده و مریم حسینی بازیگران این نمایش هستند که در خلاصه داستان آن آمده است، ملاقاتی غیرمنتظره، سال ها پیش.

تهیه کننده «پرنده‌ی سیاه» محمد قدس و نوید محمدزاده هستند و دیگر عوامل این نمایش که پیش فروش بلیت آن از ۲۱ اردیبهشت ماه در تیوال آغاز می شود، عبارتند از: مشاور پروژه: یوسف باپیری، طراح نور: نوید محمدزاده، طراح صحنه: نوید محمدزاده،طراح گرافیک: مریم برادران، طراح لباس: فرشته حسینی، مدیر تولید: داود ونداده، دستیار کارگردان: کسری فریادی، عکاس: مهرداد متجلی.

نوید محمدزاده بیش از یک سال قبل ، اولین تجربه کارگردانی تئاتر را با نمایش «شهربازی» در تئاتر لبخند به صحنه برد و پس از آن در ادامه تجربه‌های تهیه کنندگی‌اش در تئاتر، نمایش «درد» را اجرا کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.