ماجرای لکه‌های مشاهده شده در اطراف جزیره خارگ

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 23:46
بوشهر- نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ماجرای لکه‌های مشاهده شده در تصاویر ماهواره‌ای در اطراف جزیره خارگ را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: در رسانه‌ها منتشر کردند که چون مخازن پر شده، ایران نفت را در دریا رها کرده است.

نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این ادعا کذب و بخشی از عملیات روانی دشمن است.

وی بیان کرد: لکه های مشاهده شده در تصاویر ماهواره‌ای در اطراف جزیره خارگ مربوط به روغن و پسماند آب توازن نفتکش‌ها است که به زیان محیط زیست توسط نفتکش اروپایی به دریا ریخته شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.