دستگیری ۴۹۹ نفر از اتباع خارجی غیر مجاز در استان یزد

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 22:30
یزد - فرمانده انتظامی استان یزد، از دستگیری ۴۹۹ نفر از اتباع خارجی غیر مجاز در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهارداشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری‌ها و یگان امداد یزد در یک هفته گذشته ۴۹۹ نفر از اتباع خارجی غیر مجاز را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: همچنین در این ایام تعداد ۵۶۳ دستگاه موتورسیکلت و ۱۸۴ دستگاه خودرو نیز به علت تخلفاتی مانند رانندگی فاقد گواهینامه، ایجاد آلودگی صوتی، تغییر در سیستم و اگزوز وسایل نقلیه، مزاحمت برای شهروندان یا رانندگی اتباع توقیف و روانه پارکینگ شده است.

وی اظهارداشت: راکبان و رانندگان متخلف نیز به دادسرا معرفی و اتباع دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی و طرد از کشور به اردوگاه تحویل داده شدند.

وی در خاتمه از همکاری و حمایت دستگاه قضایی استان از پلیس یزد در برخورد با جرایم، قدردانی کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.