توقیف وانت حامل ماهواره‌های استارلینک در قم

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 21:59
قم- رئیس پلیس امنیت اقتصادی قم از کشف ۳ دستگاه ماهواره استارلینک در پی توقیف یک دستگاه خودرو وانت در یکی از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عل تیموری اظهارداشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، موفق شدند ۳ دستگاه ماهواره استارلینک را از یک دستگاه خودرو وانت کشف کنند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی تجهیزات مکشوفه برابر برآورد کارشناسان، حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.