اقتصادنیوز: سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان نوشت: اروپا اگر واقعا نگران ثبات هرمز است، بیش از این درنگ نکند و بهجای «باید» های یکطرفه، جنگطلبانی که رئیسشان با افتخار، ماجراجویی های خود را «دزدی دریایی» مینامد، مهار کند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مجید نیلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان، روز جمعه با انتشار پیامی اظهار کرد: اقدام تجاوزکارانه ارتش آمریکا علیه دو فروند نفتکش ایرانی در حوالی جاسک و تنگه هرمز و البته پاسخ کوبنده ایران، گرفتاری و درماندگی کاخ سفید را آشکار کرد.
وی اضافه کرد: اروپا اگر واقعا نگران ثبات هرمز است، بیش از این درنگ نکند و بهجای «باید» های یکطرفه، جنگطلبانی که رئیسشان با افتخار، ماجراجویی های خود را «دزدی دریایی» مینامد، مهار کند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.