۴ تن از ملوانان مورد حمله قرار گرفته شده در میناب همچنان مفقود هستند

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 20:27
میناب- معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان از مفقود بودن چهار تن از ملوانان حاضر در لنج باری مورد حمله در میناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،احمد نفیسی، با اشاره به جزئیات حمله شب گذشته نیروهای آمریکایی به یک شناور باری غیرنظامی در آب‌های شهرستان میناب اظهار داشت: در این اقدام تجاوزکارانه، یک فروند لنج باری که در نزدیکی آب‌های میناب در حال تردد بود، مورد اصابت قرار گرفته و دچار آتش‌سوزی شدید شد.

وی افزود: این شناور حامل ۱۵ ملوان بود که متأسفانه بر اثر این حادثه، یک نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ۱۰ نفر نیز مصدوم شدند. همچنین در این حادثه ۴ نفر مفقودالاثر هستند.

نفیسی تصریح کرد: از اولین لحظات وقوع حادثه، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، نیروهای مردمی و گروه‌های تجسس به منطقه اعزام شدند و مصدومان بلافاصله به بیمارستان‌ها منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.