۴ زائر ایرانی در بیمارستان‌های سعودی بستری هستند

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 16:35
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر، از بستری شدن ۴ زائر ایرانی در بیمارستان‌های سعودی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر، علی اکبر جنگجو، از ارائه خدمات کامل به زائرین در سرزمین وحی خبر داد و گفت: تا این لحظه بیش از نیمی از زائرین به سرزمین وحی مشرف شده‌اند و در حال عبادت و انجام مناسک حج هستند و به حمدالله در سلامتی کامل به سر می‌برند و کادر مرکز پزشکی در کنار سایر کارگزاران مشغول ارائه خدمت به زائرین است.

به گفته معاون حج و عمره، تا این لحظه از ۱۰ زائری که بستری شدند و خدمات پزشکی دریافت کردند، شش نفر از مراکز سعودی ترخیص شده‌اند و چهار نفر همچنان بستری هستند که خدمات درمانی به آنان ارائه می‌شود.

وی افزود: جهت تسهیل امور حمل و نقل، با عقد قراردادی با ناوگان حمل و نقل شرکت‌های معتبر سعودی، الحمدالله از این ناوگان استفاده شده و آمبولانس‌های مجهز در کنار هر درمانگاه پنجگانه مستقر هستند تا در صورت نیاز زائرین را به مراکز درمانی طرف قرارداد منتقل کنند.

معاون حج و عمره تأکید کرد: تا این لحظه هیچ بحرانی رخ نداده و تمامی کارکنان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر تمام قد در کنار زائرین هستند و در راستای حفظ سلامت آنان کوشا هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.