پلمب ۲ مرکز غیرمجاز دندانپزشکی و جراحی زیبایی در اهواز

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 14:40
اهواز - معاون دادستان مرکز استان خوزستان از شناسایی و پلمب دو مرکز غیرمجاز دندانپزشکی و عمل جراحی زیبایی در اهواز خبر داد و گفت: در این رابطه دو نفر بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر جعفری‌راد پیش از ظهر امروز جمعه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در راستای حقوق عامه و به منظور صیانت از سلامت و بهداشت شهروندان، دو مرکز غیرمجاز و غیرقانونی که اقدام به انجام فعالیت‌های دندانپزشکی و عمل جراحی زیبایی در اهواز می‌کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: با صدور دستور قضایی، این مراکز پلمب، تجهیزات و وسایل آن‌ها توقیف و دو نفر نیز در این رابطه بازداشت شدند.

معاون دادستان مرکز استان خوزستان تصریح کرد: دادسرای مرکز خوزستان با اینگونه مراکز غیرمجاز که امنیت و سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند، قاطعانه و بدون مسامحه برخورد خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.