امام جمعه سیریک: مدیریت تنگه هرمز به حالت قبل بر نمی‌گردد  

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 14:35
سیریک- امام جمعه سیریک گفت: مدیریت حقوقی تنگه هرمز به دست ما ایرانیان است و به هیچ وجه وضعیت تنگه هرمز به حالت قبل بر نمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان بیان کرد: جنگ تحمیلی بر ما حقی دارد و خداوند صاحب آن حقیقت است.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: نیروهای مسلح ما به یاری خداوند متعال و با پشتیبانی ولایت و رهبری، به زودی دشمنان را در قعر خلیج همیشه فارس دفن خواهند کرد.

وی همچنین تأکید کرد: مدیریت حقوقی تنگه هرمز به دست ما ایرانیان است و به هیچ وجه وضعیت تنگه هرمز به حالت قبل باز نخواهد گشت.

امام جمعه سیریک تصریح کرد: برای ظهور امام زمان (عج) باید استغاثه کنیم و بهترین استغاثه، خواندن نماز استغاثه است.

امام جمعه سیریک در ادامه با قاطعیت بر رعایت نکات ایمنی و اصولی در سوخت‌گیری پمپ‌بنزین‌های سیریک تأکید کرد و گفت: در حال حاضر شاهد رعایت نشدن نکات ضروری در فرآیند سوخت‌گیری هستیم که این موضوع نگرانی‌های فراوانی را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

وی افزود: بنابراین لازم است مدیریت و نظارت بیشتری بر این فرآیند اعمال شود تا امنیت و آرامش خاطر مردم فراهم گردد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.