۴.۷ تن آرد غیرمجاز در ملارد توقیف شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 12:00
ملارد- سرپرست واحد بهداشت محیط ملارد، از کشف و پلمپ یک کارگاه غیرمجاز فرآوری گندم این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خدیجه پوربابا،صبح چهارشنبه، در جمع خبرنگاران، از کشف و پلمپ یک کارگاه غیرمجاز تولید فرآوری گندم در ملارد خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در پی رصد کارشناسان بهداشت محیط و با دستور دادستان شهرستان انجام شده است، توضیح داد: در این کارگاه، گندم به طور مستقیم به آرد تبدیل و سپس با همان آرد، نان تولید و پخت می‌شد.

سرپرست واحد بهداشت محیط ملارد افزود: در جریان این بازدید، بیش از ۴۷۰۰ کیلوگرم (۴.۷ تن) آرد توقیف و نمونه‌های آن برای انجام آزمایش‌های لازم به آزمایشگاه ارسال گردید.

پوربابا در پایان تأکید کرد که این واحد غیرمجاز بلافاصله پلمپ شده و با متخلفان طبق قوانین برخورد قانونی خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.