بازگشت سروش رفیعی به ایران؟

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 12:00
سروش رفیعی پس از جریمه انضباطی توسط پرسپولیس به دلیل غیبت در تمرینات، کماکان تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد.

سروش رفیعی به دلیل غیبت در تمرینات از سوی کمیته انضباطی پرسپولیس به میزان ۱۰ در صد مبلغ قرارداد خود جریمه شد و به همین میزان نیز به صورت تعلیقی جریمه شد.

در شرایطی که برخی خبرها مبنی بر پایان کار سروش رفیعی در پرسپولیس حکایت دارد اما این بازیکن تا پایان فصل جاری با پرسپولیس قرارداد دارد و با توجه به تصمیم مدیران پرسپولیس برای آغاز تمرینات از اوایل خرداد، انتظار می‌رود این بازیکن نیز به تمرینات سرخپوشان برای ادامه فصل جاری اضافه شود.

رفیعی همزمان با آغاز تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، از کشور خارج شد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.