مرگ سالانه ۲۰ هزار نفر بر اثر تصادفات در کشور

خبرآنلاین شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 18:34
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: سالانه بیش از ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌های کشور جان خود را از دست می‌دهند و این مسئله یک بحران در نظام سلامت است.

به گزارش خبرآنلاین،معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: سالانه بیش از ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌های کشور جان خود را از دست می‌دهند و این مسئله یک بحران در نظام سلامت است.

مهر در خبری نوشت:پلیس و اورژانس به تنهایی نمی‌توانند از پس این حجم از حوادث بربیایند و لازم است همه دستگاه‌ها به‌طور یکپارچه در این زمینه همکاری کنند.

۴ میلیون موتورسیکلت در تهران وجود دارد و بیشترین مرگ و میر داخل و برون شهری در این حوزه مربوط به تصادفات تهران است.

۲۲۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.