پالایشگاه تهران در سلامت کامل است

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:18
وزارت نفت در اطلاعیه ای اعلام کرد: پالایشگاه تهران در سلامت کامل به است و فعالیت آن بدون وقفه ادامه دارد.
پالایشگاه تهران در سلامت کامل است
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در پی انتشار برخی اخبار نادرست در فضای مجازی مبنی بر حمله رژیم صهیونیستی به پالایشگاه تهران در شهر ری، اعلام می‌شود که هیچ‌گونه حمله‌ای به این مجموعه صورت نگرفته و پالایشگاه در سلامت کامل به فعالیت خود ادامه می‌دهد. فعالیت‌های عملیاتی پالایشگاه تهران بدون وقفه و طبق برنامه ادامه دارد و هیچ‌گونه اختلالی در روند تولید، تأمین و توزیع سوخت ایجاد نشده است.
 
انبار نفت شهران و یک مخزن سوخت در جنوب تهران شامگاه شنبه ( ۲۴ خرداد) در ادامه تجاوزهای اخیر، انبار نفت شهران و یک مخزن سوخت در جنوب تهران هدف حمله رژیم منحوس صهیونیستی قرار گرفت. بلافاصله پس از وقوع حادثه، نیروهای عملیاتی و امدادی در محل حاضر شدند.
 
بر اساس گزارش‌های اولیه، مقدار سوخت موجود در این دو مخزن زیاد نبوده و شرایط به‌طور کامل تحت کنترل است.
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.