تسلیت معاون وزیر نفت برای حادثه پالایشگاه شیراز

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:05
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پیامی درگذشت دوتن از کارکنان حادثه شب گذشته شرکت پالایش نفت شیراز را تسلیت گفت.

*** تسلیت معاون وزیر نفت برای حادثه پالایشگاه شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در متن پیام محمدصادق عظیمی‌فر آمده است:

با کمال تأسف و تأثر، درگذشت همکاران عزیز صنعت پالایش را در حادثه نشت گاز پالایشگاه شیراز به خانواده‌های داغدار و همکاران آن عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

همکاران فداکارمان با وجود شرایط سخت و پر مخاطره موجود، از جان خویش برای اعتلای ایران عزیزمان گذشتند و بی‌شک نام این عزیزان در زمره ایثارگران راه آبادانی وطن ثبت خواهد شد.

لازم است شرکت پالایش نفت شیراز بدون فوت وقت، ضمن دلجویی حضوری از خانواده‌های درگذشتگان، نسبت به بسیج همه امکانات برای رسیدگی به مصدومان این حادثه اقدام کند، همچنین مدیریت‌های اچ‌اس‌ئی، هماهنگی و نظارت بر عملیات و بازرسی پالایش و پخش نسبت به بررسی دقیق ابعاد و دلایل وقوع این حادثه و نیز مقصران احتمالی، اقدام و گزارش آن را ظرف مدت دو هفته ارائه کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.