کمیته بررسی مسائل ارزی وزارت صنعت، معدن و تجارت متناسب با میزان زیان واحدهای تولیدی خسارت دیده بندر شهید رجایی، افزایش سهمیه سال جاری و تامین و تخصیص ارز به واحدهای تولیدی را مصوب کرد.

به گزارش خبرگزارری صداوسیما از پایگاه اطلاعرسانی وزارت صمت؛ معاونان وزیر صمت پس از بحث و بررسی در نشست کمیته بررسی مسائل ارزی این وزارتخانه، افزایش سهمیه و مصوبه تامین و تخصیص ارز سال ۱۴۰۴ برای واحدهای تولیدی خسارت دیده در حادثه بندر شهید رجایی را تصویب کردند.
این مصوبه حاکی از آن است که در واحدهای تولیدی خسارت دیده با ارائه مدارک مستند قابل احراز و مشروط بر آن که فرایند قبلی، تایید برنامه تولید را طی کرده باشند زیان ناشی از حادثه از طریق معاونتهای ذیربط بررسی و به همان میزان به سهمیه سال ۱۴۰۴ واحد تولیدی افزوده و تخصیص و تامین ارز خارج از نوبت انجام شود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.