سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران از وقوع آتشسوزی در یک انبار واقع در یک ساختمان اداری در خیابان طالقانی خبر داد و گفت: ۴ ایستگاه آتشنشانی برای مهار حریق به محل اعزام شدند.

به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی درباره این حادثه گفت: امروز صبح وقوع یک مورد آتشسوزی در یک ساختمان اداری واقع در خیابان طالقانی، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتشنشانی اطلاع داده شد.
وی ادامه داد: بلافاصله ۴ ایستگاه آتشنشانی به همراه تجهیزات کامل به محل اعزام شدند. محل آتشسوزی یک انبار در یک ساختمان اداری است.
ملکی خاطرنشان کرد: آتشنشانان در کمترین زمان ممکن به محل رسیدند و عملیات ادامه دارد.
به گفته «جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران، در حال حاضر آتش خاموش شده است و مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.