ریزش معدن زغال سنگ همکار کوهبنان در محوطه استخراج کارگاه

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:51
­دبیر انجمن زغال سنگ ایران گفت: حادثه ریزش معدن زغال سنگ همکار کوهبنان در بخش کوچکی از محوطه استخراج کارگاه رخ داد و منجر به مجروح شدن دو کارگر شد.

ریزش معدن زغال سنگ همکار کوهبنان در محوطه استخراج کارگاه

آقای سعید صمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تحریریه معدن خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اخبار منتشره از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر ریزش تونل در معدن زغال سنگ همکار گفت: ریزش امروز در محوطه کارگاه استخراج بوده و در داخل تونل اتفاق نیفتاده که پس از این اتفاق با برداشتن آوار و ایجاد دوباره سازه‌ها، کار استخراج زغال سنگ در حال انجام است. 

وی ادامه داد: در منطقه کوهبنان معمولاً شیب کارگاه استخراج تند است و مانع از ایجاد ریزش‌های قوی می‌شود. 

صمدی با بیان اینکه در حادثه امروز ریزش تونل شماره ۲۰ معدن زغال سنگ همکار در شهرستان کوهبنان استان کرمان دو کارگر مجروح شدند گفت: نیرو‌های امدادی بلافاصله پس از وقوع این حادثه در محل حاضر شده و عملیات نجات را آغاز کردند که خوشبختانه، جراحت سطحی بوده و حال عمومی هر دو کارگر مساعد گزارش شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.