عراقچی، تعرض به سفارت کشورمان در استکهلم را محکوم کرد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:41
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان گفت‌وگو با وزیر امور خارجه سوئد، با محکوم کردن تعرض به سفارت کشورمان در استکهلم، خواستار برخورد جدی دولت سوئد با عاملان این حادثه شد.

عراقچی، تعرض به سفارت کشورمان در استکهلم را محکوم کرد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در تماس تلفنی سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر امور خارجه سوئد، دو طرف درباره مسائل دوجانبه و کنسولی رایزنی کردند.

وزیر امور خارجه با محکوم کردن تعرض به سفارت کشورمان در استکهلم، خواستار برخورد جدی دولت سوئد با عاملان این حادثه و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار آن شد.

عراقچی همچنین با اشاره به روابط تهران-استکهلم، بر لزوم رایزنی‌های عمیق‌تر برای رفع سوءتفاهمات و تقویت همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد.

وزیر امور خارجه سوئد با تأکید بر تعهد کشورش به حفاظت از اماکن دیپلماتیک ایران، اطمینان داد که استکهلم اقدامات لازم را برای تأمین امنیت سفارت جمهوری اسلامی ایران به عمل خواهد آورد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.