واژگونی یک دستگاه جرثقیل در شمال تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:33
سخنگوی سازمان آتش نشانی پایتخت از واژگونی یک دستگاه جرثقیل در شمال تهران خبر داد و گفت: این حادثه مصدوم نداشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۳۲ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه جرثقیل در خیابان سازمان برنامه شمالی، بالاتر از بزرگراه حکیم به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک دستگاه جرثقیل ۶۰ تُن در کنار یک ساختمان ۳ طبقه با کاربری آموزشگاه زبان انگلیسی قصد داشته تا یک دستگاه ژنراتور برق را در فضای پشت بام این ساختمان قرار دهد که به یکباره به علت بی احتیاطی، ­جرثقیل به حالت نیمه واژگون درآمده و بوم جرثقیل روی ساختمان ۳ طبقه می‌افتد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: کسی در ساختمان حضور نداشت و قسمتی از تاج ساختمان تخریب شد.

ملکی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، جرثقیل واژگون شده را با یک دستگاه جرثقیل ۱۲۰ تُن به حالت اولیه بازگرداندند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.