گشایش دفتر یادبود قربانیان سانحه بندر شهید رجایی در پاکستان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:31
دفتر یادبود قربانیان سانحه تلخ انفجار در بندر شهید رجایی با حضور جمعی از دیپلمات‌ها، مقام‌های محلی، شخصیت‌های مذهبی، فرهنگی و سفیران کشور‌های خارجی در محل سفارت ایران در اسلام‌آباد پایتخت پاکستان گشایش یافت.

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، در این مراسم که با هدف گرامی‌داشت یاد جان‌باختگان این حادثه دردناک برگزار شد، حاضران با امضای دفتر یادبود مراتب همدردی و تسلیت خود را به دولت و ملت ایران ابراز کرده و بر اهمیت همبستگی انسانی در چنین لحظات اندوه‌باری تاکید کردند.

رضا امیری‌مقدم سفیر ایران در پاکستان، با قدردانی از حضور چهره‌های پاکستانی و نمایندگان دیپلماتیک کشور‌های مختلف برای امضای دفتر یادبود گفت: این حادثه برای مردم ایران بسیار تلخ و غم‌انگیز بود.

در حاشیه مراسم شماری از امضاکنندگان دفتر یادبود با اشاره به ابعاد انسانی این حادثه، گفتند که وقوع چنین رخداد‌هایی فراتر از مرز‌های ملی بوده و احساس همدردی و مسئولیت مشترک میان ملت‌های منطقه را برمی‌انگیزد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.