پیام تسلیت وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین به همتای ایرانی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:31
وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین در پیامی به وزیر امور خارجه کشورمان در پی حادثه انفجار در بندر شهید رجایی با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد.

پیام تسلیت وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین به عراقچی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از سارایوو المدین کوناکوویچ وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین در پیامی به سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان حادثه بندر شهید رجایی که منجر به جان باختن و مصدومیت تعداد زیادی از هموطنان عزیز کشورمان شد را تسلیت گفته و با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد.

در پیام وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین آمده است:

با غم و اندوه عمیق، خبر هولناک انفجار در بندر شهید رجایی که منجر به جان باختن تعداد زیادی از مردم بی گناه و مجروحان بسیاری شد را دریافت کردم.

اینجانب از طرف وزارت امور خارجه بوسنی و هرزگوین و از طرف خودم صمیمانه به شما و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌کنم.

همچنین از جنابعالی خواهشمندم مراتب تسلیت و همدردی ما را به خانوداه‌هایی که عزیزان خود را دست داده‌اند، ابلاغ نموده و برای مجروحان شفای عاجل آرزومندیم.

در این روز‌های سخت، فکر و دعای ما با آنهاست.

مراتب احترامات فائقه مرا پذیرا باشید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.