دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز با صدور پیامی خطاب به وزیر نفت ایران، حادثه انفجار در بندر شهید رجایی بندرعباس را تسلیت گفت و مراتب همدردی خود را با ملت ایران ابراز کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در متن پیام تسلیت محمد حامل خطاب به محسن پاکنژاد آمده است: «در پی حادثه غمانگیز انفجار در بندر شهید رجایی بندرعباس، مایلم از طرف مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جیئیسیاف) ضمن ابراز مراتب انبوه عمیق خود، صمیمانهترین تسلیتها را به رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران تقدیم کنم.
از شنیدن خبر آسیبها و خسارات گسترده ناشی از این حادثه ناگوار عمیقاً متأثر شدیم. یاد و دعاهای ما همراه قربانیان، خانوادههای آنان و تمامی کسانی است که تحت تأثیر این حادثه قرار گرفتهاند و صمیمانه امیدواریم که آسیبدیدگان این سانحه هرچه سریعتر بهبود یابند.»
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.