تسلیت وزیر نیرو برای وقوع حادثه دلخراش بندر شهید رجایی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:28
وزیر نیرو با صدور پیامی وقوع انفجار مهیب در بندرعباس و جان باختن جمعی از هم وطنان در این حادثه را تسلیت گفت.

*** تسلیت وزیر نیرو برای وقوع حادثه دلخراش بندر شهید رجایی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ، متن پیام وزیر نیرو به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

حادثه دلخراش انفجار مهیب در بندر شهید رجایی بندرعباس که به کشته، مفقود و مجروح شدن شماری از هم‌وطنان و کارکنان خدمتگزار این بندر انجامید، باعث تاثر و تالم شدید در سراسر ایران اسلامی شد.

این ضایعه بزرگ را به خانواده‌های داغدیده و همچنین پیشگاه ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای این هم‌وطنان عزیز صبر عظیم، برای جان باختگان رحمت و غفران واسعه الهی و برای مجروحان و آسیب دیدگان شفای عاجل مسئلت دارم.

در این مصیبت بزرگ، خانواده وزارت نیرو با تمام توان و امکانات خود همراه و در کنار مردم و خانواده‌های داغدار استان هرمزگان بوده و امید است با جبران خسارت وارد آمده به زیرساخت‌های بندری و بازسازی بخش‌های آسیب دیده، این قطب اقتصادی کشور و شهر بندرعباس با تمام ظرفیت به روز‌های اوج خود و مدار عادی کار و تلاش بازگردد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.