۱۲۰۰ مصدوم در حادثه بندر شهید رجایی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:28
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: شمار مصدومان حادثه بندر شهید رجایی به هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است و تاکنون ۵۰ تیم عملیات جمعیت هلال احمر در صحنه حضور دارند و ۵۰ تیم دیگر هم در حالت آماده باش هستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجتبی خالدی گفت: درحال حاضر ۴۶ تیم امداد و نجات، دو تیم درمان اضطراری و دو تیم حمایت‌های روانی در محل حادثه بندر شهید رجایی حضور دارند.

وی افزود: ۵۰ تیم در چهار استان کرمان، فارس، بوشهر و سیستان و بلوچستان و سه تیم هم در استان‌های یزد، اصفهان و تهران در حالت آماده باش هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر تاکنون ۴ فروند بالگرد برای کمک به تیم‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام کرده و یک فروند بالگرد نیز درحالت آماده باش است.

این مقام مسئول افزود: بالگرد‌های هلال احمر با همکاری ارتش و سپاه تاکنون ۳۱ سورتی پرواز انجام دادند و علاوه بر آب پاشی به محل حادثه، در بحث انتقال تجهیزات کمک ویژه‌ای داشتند.

خالدی با بیان اینکه سازمان انتقال خون اعلام کرده درحال حاضر نیازی به خون نداریم، گفت: تیم‌های امدادی و سازمان‌های مسئول در صورتی که درخواست نیرو و کمک داشته باشند، اعلام خواهند کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.